ÄNTLIGEN FREDAG

Dålig uppdatering. Jag ber om ursäkt. Men har knappt suttit vid datorn fören nu. Idag var jag i skolan, vilket gick rätt så snabbt. Hade bara tre lektioner, så det var skönt :D På idrotten tog jag i som fan. Fyfan va jobbigt det var. Trodde jag skulle dö ett tag där, hahah. När jag kom hem skulle jag egentligen träffat Sako. Men det blev så sent allting och Matilda kom över till mig och så. Hon var supertaggad på att gå ut och ta bilder, så efter mycket om och men fick hon ut mig, även fast jag såg ut som jag gjorde.. Jaja!

Mamma kom precis med bilen när vi kom hem, så jag åkte med henne och handla. Vi handlade massa saker. Från ansiktskrämer till dvdfilmer. Från godis till chips osv. Och till middag åt jag Ost och Skinkpaj. Älska! Vi satt nere vid tv:n och kollade på Idol. Och jag tycker en kille är rätt snygg där faktiskt. Minns inte vad han hette nu, men aja. Det tog inte långt tid innan jag somnade, men det var lika skönt det.

Mamma väckte mig efter ett tag och frågade om jag skulle sova där nere. Men jag hade inte tagit bort sminket eller någonting, så det var bara gå upp och tvätta av det. Men det bästa är att jag ligger i världens bästa säng. Min säng är så himla himla mysig.

Nu ska jag antingen kolla på "I love you, man" eller "disturbia" . Sen lär jag väl somna någongång. Imorgon är det lördag. Då ska jag försöka få iväg Mamma med mig och shoppa. Hoppas jag lyckas! Jag måste köpa fondation, nagellack, stövlar, vinterjacka, halsduk och lite sånt där. Det har blivit så sjukt kallt ute. Och juste! Idag snöade det i Uppsala!! :D Så mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0