FLUMM

Igår var jag på riktigt flummigt humör. Först var det rätt skön dag. Sen på tåget hem har Anna fötterna på sättet. Så har hon precis somnat.. Vilket hon försökte göra ungefär 8494 gånger. Så kommer kontrollanten och säger till henne och då blir hon helt pigg. Det är svårt att skriva det såhär. Men roligt var det!

Sen så skulle jag driva och hade min mössa jättelångt ner. Så frågade Kontrollanten Anna vad jag gjorde. Och då kunde jag inte hålla mig, haha. Så vi började asgarva. Och kontrollanten var fett skön. Hon bah "Nästa gång en kontrollant kommer, sätt över din halsduk då" säger hon till Anna. Haha :D
Sen när vi går av tåget och går mot spärren vid Väsby Station. Då kommer en tjej springande och ramlar medan hon fortfarande försöker hålla sig uppe. Såg grymt roligt ut! Haha. Vi var tvungna och gå till andra spärren för vi garvade så mycket. Hahaha elaka! Men det såg verkligen kul ut. HAHAHA. Stackars tjej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0