FRÅGOR OCH SVAR

Karolina om LÄNGTAR REDAN TILLS DET BLIR HELG:
gillar du ditt hus?
vad är du mest beroende av?
gillar du cola?
varför tycker du inte om att kolla på tv?
är det sant att du bajsar 2 gånger per dag?
vad är ditt mellannamn?
trivs du i uppsala?
när du skriver att du åker till skolan betyder det då att du åker dit? elelr ljuger du bara? jag menar inget illa men vissa gör det och jag tycker det är fel :)
din blogg är bra men lägg in mera bilder på godis så blir den bättre! ;D


Svar.

1. Ja, det gör jag. Förutom mitt rum!
2. Mitt älskade bodylotion.


3. JA! Det gör jag :D
4. För jag blir så rastlös av att bara sitta och glo, haha. Men om det är något bra program, så är det roligt! Haha..
5. Bajsar mer gånger per dag... Nej men ärligt, så nej :D 
6. Emily Helene.
7. Ja. Det gör jag! Det bästa här är folket. Alla är så glada och trevliga. Så det är bra!
8. Jag åker till skolan när jag säger att jag ska det. Haha..
9. HAHA ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0