GODNATT OM JAG SOMNAR

Jag kom precis hem. Träffade Matilda och Kim ett tag. Vi satt bara och snackade om allt möjligt. Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på "Case 39".
En skräckfilm som tydligen ska vara bra.

Idag är det inte mycket jag gjort alltså. Jag träffade Linnea en liten stund också. Hon hade köpt massa produkter tills sitt hår. Blev riktigt avundsjuk. Jag vill också ha! Ska försöka att gå med på att köpa mer kläder till mig, haha det behövs faktiskt en del! Sen vill jag också ha hårprodukter.. Få se om jag lyckas på Torsdag, då jag ska kolla på Modevisning också. Såg att jag hade skrivit fel. Om två dagar ska jag alltså dit! Mysigt :D

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0