GODNATT

Jag mår pissdåligt. Har druckit 3 koppar tee, men min hals bara bränner. Förjävligt. Har sovit ungefär hela dagen sen jag kom hem. Var ute ett tag och träffade några också, vilket sög så jag drog hem.

Mamma gjorde ordning makaroner till mig nyss, fast jag inte ens va sugen. Men hon vill att jag ska få i mig lite iallafall. Men det gör så äcklig ont att svälja. Får ta en makaron i taget, haha..

Nu håller jag på laddar ner "Nanny McPee and the big bang". Haha en barnfilm, jag vet :D Alla är jättesöta och kommer med bra filmtips. Nu ska jag lägga mig i sängen. Fyfan pallar ingenting. Har gjort klart svenskan. Så det är bra. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0