HOROSKOP

"Du letar efter omväxling, äventyr, spänning och underhållning. Nu skulle en resa passa bra. Du är också intresserad av shopping, fester och alla sorters av avenemang. Något som däremot inte fungerar så strålande är kärleken, på den fronten är det riktigt gott om fnurror och missförstånd"

Jag tror faktiskt på horoskop. Det är kul att läsa och jag kan hålla med om att en del i texten passar in på mig. Just nu vill jag göra roliga saker hela tiden. Får aldrig nog.. Haha.

Sitter och väntar på Matilda som ska komma hit snart. Vi ska göra scones. Gott! Sen ska vi dra till Stationen och möta upp Niklas tror jag det var. Efter det så ska vi äta på Ilposte och fixa hos. Sen jävlar blir det PARTYYY!



 
Hand i hand - Föralltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0