JAG TOG KÄR, DU TOG LEK.

Kom hem för en stund sen. Var somsagt ute och träffa Kim och Putte. Höll på få en moppe i huvudet, annars var det rätt kul faktiskt :D Imorgon ska jag gå upp 06.00 och ta bussen som går 06.56. Vi är världens längsta dag imorgon, vilket är jättejobbigt. Men jag kan inte komma ihåg när jag var i skolan på en torsdag sist, så nu är det ändring på detta!

Såhär ser vårat schema ut. Rätt okej ändå. På fredagar slutar vi klockan 14.00. Vi har alltså inget inget arbete. Det är bara om man behöver göra klart något osv. Så kan man ta den tiden där! På onsdagar slutar vi 13.25, så alltså ingen stödtid eller mattetid där eller. Så ja. Jag är nöjd med våran schema, förutom torsdagar.



Nu ska jag ladda ner "I rymden finns inga känslor" . Sen ska jag sova.
Och hörrni! Snart är det fredag. LOVELY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0