KVÄLLSMYS

Ikväll har jag sovit tills klockan blev 19:00 . Sen gick jag upp och åt middag, så sjukt god middag ikväll. Längtade verkligen tills jag skulle äta, haha tjockis. Nej men sen har jag börjat kolla lite på filmen "Shelter" . Folk säger att den ska vara jätteläskig i slutet. Som liknade av The Ring typ.. Haha och här ligger jag helt ensam och kommer säkert inte kunna sova sen, ändå så ska jag självklart se allt :D

Sitter just nu och dricker cola och har rullat in mig i mitt täcke. Har även bytt lakan osv. Mysigt! Men måste ändå upp snart och borsta tänderna. Hihi. Har varit ute och träffat min älskade Matilda också. Vi satt och snackade om allt möjligt. Så skönt! KÄRLEK till den bruden.

Nu ska jag borsta tänderna. Hörs senare ikväll om jag inte somnar. Annars skriver jag imorgon. Ska till skolan då.. Måste dit och göra klart. Är stolt över mig själv som åker dit, fast jag inte behöver. Eller jo, på sätt och vis. Nej men jag är duktig! :D

Jag älskar er mest i hela världen, och mamma såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0