LÄNGTAR REDAN TILLS DET BLIR HELG

Ikväll har det varit en riktig myskväll för min del. Ligger just nu i sängen och kollar på Beck. Till middag åt vi makaron pudding, vilket var supergott. Sen har jag inte gjort så mycket mer. Juste. Har även kollat på "Bedtimes stories" , så sjukt bra. Haha. Adam Sandler är med i den. Ni som inte sett den borde absolut se den. Det är iallafall en film jag rekommenderar.
Har gjort chokladpudding ikväll. Med smultron. Så himla gott! Älska. Snart ska jag antagligen sova. Skola imorgon.. Fyfan. Ångest. Orkar inte. Vill inte. Men måste. Det är bara ta sig i kragen och gå upp klockan 6 imorgon. Bussen går 06.56.
Nu ska jag kolla klart på Beck. Hörs imorgon, om jag somnar till filmen.

Kommentarer
Postat av: karolina

gillar du ditt hus?

vad är du mest beroende av?

gillar du cola?

varför tycker du inte om att kolla på tv?

är det sant att du bajsar 2 gånger per dag?

vad är ditt mellannamn?

trivs du i uppsala?

när du skriver att du åker till skolan betyder det då att du åker dit? elelr ljuger du bara? jag menar inget illa men vissa gör det och jag tycker det är fel :)

din blogg är bra men lägg in mera bilder på godis så blir den bättre! ;D

2010-10-11 @ 10:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0