LE FÖR DET SOM EN GÅNG VAR









Då det tog slut trodde jag aldrig någonsin att jag skulle kunna gå vidare. Jag trodde aldrig jag skulle bli lycklig igen. Jag minns känslan som om det var igår. Men nu kan jag inte säga något annat än att det gjorde mig starkare som person.

En vän sa till mig , "En dag kommer du kunna se tillbaka och le för det som va" och det stämde ju. Det har hänt att jag kommit på mig själv då jag har suttit med värsta leendet, hahaha :D Visst är det konsigt egentligen? Först var jag så krossad att jag ville dö typ. Så kändes det iallafall. Och idag är jag superglad för att jag fick uppleva den tiden med dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0