Lite om idag.

Kom hem för ett ganska bra tag sen. Har ätit lite mellis och sånt! Har även tagit lite kort på mig själv också, även fast jag ser ut som jag vet inte vad just nu.. Men iallafall. Idag i skolan var det rätt chill. Dagen gick fort, precis som jag sa! Förutom på idrottslektionen där vi hade teori. Där var jag på ganska flummigt humör, hihi. Så lärarn orkade typ inte med våran klass, så fick vi gå ut i några minuter. Sen fick vi komma in igen och sätta oss en person per bord, hahaha. Vi måste verkligen varit jobbiga. Stackarn!

I skolan fick vi kycklinggryta tills lunch. Inte sådär jättegott. Men det funkade. Engelskan börjar bli rolig nu. Förut hatade jag det så fruktansvärt mycket asså.. Helt sjukt. Jaja. Nu ska jag gå och kolla vad mamma har köpt för skor till mig. Wie!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0