LOVE THE WAY YOU LIE

Imorse vaknade jag runt 10. Gick upp och åt frukost med mamma och pappa. De hade gjort värsta frukosten och konstig nog var jag väldigt väldigt hungrig. Idag mår jag iallafall bättre, så det är bra! Jag har ingen aning om vad som händer ikväll. Det enda jag vet är att vi ska till Farmor och gratta henne. Hon fyllde år i Torsdags. Grattis bästaste Farmor! Vi ska vara där klockan 5. Så har ingen aning om när jag kommer hem. Hoppas på att det blir utgång för min del ikväll. Är rätt så taggad på att göra något kul idag. Men får se vad klockan blir och hur jag känner senare.

Har ätit tacos till Lunch , vilket var supergott. Känns som jag äter hela tiden, haha. Kommer bli fet, men vad gör det? Jag är tjock, du är ful. Jag kan banta, vad kan du? Hihi.. Nej men jag är varken tjock eller ful. Tur det va? :D Sitter och lyssnar på Spotify. Just nu lyssnar jag på låten "Love the way you lie" med Eminem och Rihanna. Kan inte sluta lyssna på den. Den är så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0