PLUGGA PLUGGA PLUGGA

Idag var jag somsagt i skolan. Det gick snabbt, bara att det hände en ganska obehaglig sak.. Jag och Anna hoppade över sista lektionen och drog hem. Vi fick ta 545H, eftersom inga andra bussar gick. Så att åka runt hela skiten, det är kul.. Aja. Fanns inte så mycket att göra åt.

När jag kom hem hade jag jätteont i huvudet. Så det var bara att gå och lägga sig! Vaknade för kanske en timme sen och har redan ätit middag. Snart ska jag sätta mig och plugga på Matten. Har ju prov imorgon.. Aja. Får hoppas på att det går bra. Kan ju iallafall lite.

Sen när jag är klar. Så ska jag göra en stor kopp varm Choklad och lägga mig i sängen och kolla på film. Mysigt! Och någonting att se fram emot. Jag älskar varm Choklad. Bland det bästa som finns, hihi. Därför är det alltid bra att ha mål. Så när jag har pluggat klart, då får jag äntligen dricka det! Bra va? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0