SÅ KAN DET VARA

Just nu sitter jag och pluggar Matte. Tråkigt men det måste göras! Sen ska jag kolla klart på "Disturbia" . Haha det var så kul imorse. Varje gång vi satt på "I love you, Man" , så somnade jag efter 10 minuter kanske. Miriam ser klart den. Jag somnade och vaknade upp "Ska vi kolla på film?" Så kollar hon på mig. Jag bah "I love you, man kanske?" Haha låter inte så kul kanske, men det tyckte iallafall jag. Mirris var nog lite trött på den filmen, men det tänkte inte jag på. Jag ville endå se klart den efter ungefär fjärde försöket. Haha :D Men jag har ändå inte sett klart den än.. Hahaha.

Nu ska jag hämta kakor. Gotti! Vi hörs senare. Om jag inte somnar till filmen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0