SEG DAG

Sov ett tag. Det var riktigt skönt! Väntar på att Linnea ska ringa , så jag kan gå och möta henne. Har precis ätit chokladpudding. Jättegott! Sen när jag kommer hem ska jag försöka plugga lite på Svenskan. Så det blir bra. Sen ska jag avsluta kvällen med att kolla klart på filmen. Jag hann kolla på den i 10 minuter.. Sen somnade jag. Haha trött tjej! :D



Jaja. Nu ska jag städa lite i mitt rum. Lägga undan saker som jag inte vill tappa bort, för imorgon kommer städerskan hit och hon är ganska bra på att få saker att försvinna.. Nu menar jag inte att hon tar något, utan att hon lägger allt på så bra ställen att det är sjukt :D Sen när man faktiskt hittar det, så fortsätter man ha kvar det där. Nej men tisdagar gillar jag. För då är allt så snyggt när man kommer hem!

Vi hörs senare. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0