Söndagar är härliga ibland.

Jag har inte kunnat uppdatera något eftersom jag har varit på landet. Det har varit sjukt mysigt verkligen! Jag har kopplat av och bara tagit det lungt. Jag har kollat på film, ätit massa gott och ja.. Allt har bara varit helt underbart! Det måste göras om. Hugo och Moster kom även också dit en stund, så det var mysigt.

Och nu har jag äntligen kommit hem. Borta bra, men hemma bäst. Ellerhur? Jag och Anna håller redan på att tagga tills nästa helg. Och vet ni vad? Nu går vi bara den här veckan. Sen är det höstlov! Tummen upp på det. Även fast jag har ganska mycket och göra den är veckan i skolan.

- Svenskan.
- Mediekunskap provet.
- Göra klart min påse i Trycktekniken.

När det är klart, så känns allting superbra. Engelskan är inte ens jobbig längre. Lektionerna har blivit rätt bra faktiskt. Förut hade jag ju seriöst ångest att gå på lektionerna. Efter jag ätit, ska jag möta min älskade Tildis. Sen klockan 21:00 ikväll är det "Beck - Skarpt läge" på fyran som jag bara måste se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0