SOVIT SOVIT SOVIT

Jag har sovit bort ungefär hela dagen, så otroligt skönt. Snart ska jag gå upp och fixa naglarna. Smsar med Matilda. Är så stolt över den tjejen! Så duktig. Men iallafall. Pappa ringde för en stund sen och frågade vad jag ville äta och jag är varken törstig eller hungrig. Knasigt. Men någonting skulle dom köpa. De är på landet. Skulle egentligen följt med, men har ingen ork i kroppen. Sov rätt så dåligt inatt..

Imorgon är det skola. Skönt att vi bara har två lektioner. Jag ska även plugga imorgon, så jag blir klar med allt! Jag vet själv hur stolt jag blir över mig själv när jag har pluggat ett tag, haha :D Jaja. Vi hörs senare. Ska ta en dusch först. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0