TA EN PROMENAD TILL ICA

Vaknade kanske för en halvtimme sedan. Ska snart gå ner till Ica med min Storebror som också är hemma idag. Vi ska köpa lite godis och sånt. Mysigt. Sen måste jag allvarligt talat ta tag i mina läxor. Matteprov på Onsdag. Svenskatal på Tisdag. Och kunskapsprov måste jag också göra. Det blir mycket för mig nästa vecka. Alltså börja nu i tid - så är det avklarat sen. Så skönt att ha det överstökat.

Vad ska ni själva göra idag? Plugga som jag? Träffa pojkvän eller vänner? Kaske bara vara hemma och mysa framför en film? Väldigt fint väder är det ute iallafall. Så det är bra! :D Kanske tar med mig systemkameran ut. Får se hur jag gör. Nu ska jag fixa mig lite. Hörs senare.

Bild från min tjejmiddag/chillkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0