TEENAGE DREAM

Sitter och lyssnar på bra musik! Har nyss pluggar klart och nu kände jag för att ta en paus. Ska snart gå och ta ett bad. Så himla mysigt. Det bästa som finns. Man känner sig så jäkla fräsh.

Imorgon ska jag in till stan tror jag. Om jag orkar. Har inte riktigt bestämt mig än. Haha.. Jag är störd. Tackar nej till shopping liksom? Som idag. Då orkade jag inte, så jag åkte hem och sov. Vad händer med mig? Haha. Läser Veckorevyn också. Kulkul. Måste även plocka upp lite saker från mitt golv, eftersom städerskan kommer imorgon. Så ja. Dags att ta tag i det nu :D

Jag saknar sommaren. Sommarkvällarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0