UNDERBAR KVÄLL

Fyfan vilken rolig kväll det blev tillslut! Jag skulle egentligen följt med till Landet, men tillslut gav dom med sig och jag fick vara hemma. Då var klockan runt 8 och eftersom det blev så sent, tänkte jag att det skulle bli en hemmakväll med film mys och sådant.

Träffade Matilda och Linus en stund. Pratade lite med dom. Sen ringde Marcus mig, så jag drog hem till honom där han, Viktor, Felix, Jacke, Shervin och Simon va. Vi kollade först på film. Sen kom Marcus med en jätterolig ide, så det slutade med att det spelades Gitarr, sjöng osv. Hahaha riktigt rolig kväll. Jag vet inte när det var sist jag garvade så sjukt mycket.

Kom hem för en stund sen, så jag har borstat tänderna och så. Nu ska jag kolla på "The break up" , vi hörs senare! Imorgon ska jag ju till landet.. Ska bli mys. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0