IGÅR KVÄLL

Somsgt. Igår var jag hos min farmor. Där även min släkt (på pappas sida) var. Det var jättemysigt. Vi satt och pratade om massa saker. Och till efterrätt var det marängtårta. Bland det bästa som finns. Haha. När klockan var 10 så fick jag skjuts hem av min kusin. Bytte jacka till en varmare och drog ut och mötte mina underbara vänner. Först drog vi till Donken, satt där ett tag. Sen drog Jag, Anna, Christopher, Pontus, Jacob, Johannes, Shervin, Markus, Shakar hem till Fredrik. (Förlåt om jag glömt någon) . Där lyssnade vi på massa bra musik, blandannat Abba. Så det blev en del dans. Sen satt vi ett tag och bara prata. Fick skjuts hem av Blanck runt 2. Tack! ♥

Somnade direkt när jag kom hem. Var riktigt trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0