PLUGGAT

Nu har jag pluggat lite Matte. Och även Svenskan. Gjort klart min tal. La till lite grejer och så.  Nu är jag rätt nöjd faktiskt. I matten har jag pluggat lite till provet jag ska ha på Onsdag. Hoppas på att det kommer gå bra! Känns som jag kan det mesta iallafall. Någondag ska jag ringa Farmor & Gustav också och frågade om jag kan komma över och plugga där. Jag lovar er. Om det är någonstans jag jobbar bra, så är det hos dom.

Imorgon är det Fredag. Så skönt! Då ska jag iallafall till skolan, eftersom jag har mina tamponger nu, haha :D Sen när jag kommer hem ska jag och min älskade Mamii åka och handla massa gott. Längtar. Skönt med en hemmakväll bara. Sen på lördag blir det utgång. Jaja. Nu ska jag äta upp mitt godis. Sen ta bort sminket. Sen blir det att somna till någon film..

Träffade Linnea en stund också. Kul som alltid! Kärlek till dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0