DET FINNS INGA ORD FÖR HUR LYCKLIG DU GÖR MIG

   
Det är inte ofta jag berättar för dig hur mycket du betyder för mig!
Du är min bästavän och du kommer alltid vara en av dom få som jag värdesätter högst. Du finns alltid där för mig. Oavsätt vad som hänt. Du är den personen som vet mest om mig. Du är den personen jag kan och vill berätta allt för. Det finns ingen som är så äkta som du är och därför är jag glad att just Du är min bästavän. Tack för alla minnen vi delar. Tack för att du alltid kan få mig på så bra humör. Tack för att du finns i mitt liv. Jag älskar dig! ♥


Kommentarer
Postat av: anna

PUSS, ÄLSKAR DIG :D<3<3<3

2010-10-04 @ 09:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0