LÖRDAG - SÖNDAG

Igår drog jag och Matilda till Sollentuna Centrum. Jag hittade inte så mycket. Kom hem med en hårprodukt (Nivea Volume Sensation) , Concealer och ett vanligt vitt linne. Vi fikade även på Waynes. Tog äppelpaj med en cola, gott!




Sliten brud jag är.. Haha. Menmen jag bjuder!

Vi var där från halv 2 till halv 6. Sjuka tjejer! Haha. Men det var mysigt. Sen drog jag hem till mig. Började fixa mig lite. Mötte Linnea. Vi gick ner till Ica och hälsade på hästarna och de hade även godis och muffins där men det var slut när vi kom, haha fett synd :D

Klockan halv 10 tog jag bussen till Stationen med Linda och Linnea. Där mötte vi Niklas och Matilda och gick först till någon av hans kompisar. Efter kanske en halvtimme åkte vi taxi till en tjej som hade fest. Lite drag var det allt. En kille däckade och då målade folk i hans ansikte. Haha stackarn. Fast han var glad ändå! :D Runt 2 gick jag, Matilda och Linus hem till honom. Jag sov kvar där.

Vaknade halv 10 imorse. Vi gick upp och åt risgrynsgröt. Länge sen jag åt det, men det var gott. Sen började vi kolla på film och äta popcorn tills Matildas mamma kom och hämtade oss.

Det var min helg. Nu längtar jag redan till nästa! Haha. 5 dagar kvar! Kämpa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0