MYSIGT



Var ute och träffade Matilda och Linus ett tag.
Det var mysigt. Satt vid en bänk och pratade om allt möjligt. Dom sötnosarna har två år idag, förstår ni? TVÅ ÅR. Det är sjukt. Jag är helt glad för deras skull. Grattis mina små Grodyngel :D . Iallafall. Snart ska jag gå ner och ta en dusch. Ska bli najs. Sen är det skola som gäller imorgon. Det enda som gör mig på dåligt humör.. Är att det är Engelska imorgon! Hate it.

Förlåt för dålig uppdatering. Usch. Riktigt dålig. Men jag ska bättra mig. Har varken haft tid eller lust. Nu ska jag bädda ner mig i sängen och kanske kolla på någon film. Om jag inte somnar efter det här. Jag är sjukt trött. Imorgon ska jag upp väldigt tidigt. Ska ta bussen som går 06:56 om jag tänker rätt nu.

Känner mig jättefräsh. Har duschat, rakat benen och allt sånt där. Sen smörjt in mig med världens godaste Body Lotion. Den luktar jordgubb. Kan inte sluta lukta, haha :D Nej men nu ska jag borsta tänderna. Sen är det godnatt för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0