VAD SOM HÄNT IDAG

Idag när jag kom hem från skolan , så sov jag en stund tills Marcus ringde och väckte mig. Han bad mig komma ut. Senare träffade vi Matilda. Satt med henne vid Odenslunda tills hon skulle åka och dansa och vi skulle hem och äta. Jag har inte gjort så mycket idag faktiskt. Mamma pratade om att möblera mitt rum. Men jag orkar nog inte idag. Vill bara ligga i sängen och kolla på film.. Haha. Idag har jag faktiskt inte ätit chokladpudding. Duktig tjej, hahaha :D

Måste fixa bloggen också. Några har sagt att när man läser, så kommer det upp lösenordruta, vilket är lite konstigt. Får se vad som är felet! Idag när vi åt pratade jag och Mamma om att ha en Mamma & Dotter dag nu igen på fredag. Först ska vi äta förätt, varmrätt och efterrätt. Mys! Sen kanske vi ska basta. Och sen hyra film och köpa massa gottgott! Låter inte det mysigt? :D Sen prata en massa.. Min mamma är som en bästavän för mig. Jag kan berätta det mesta för henne och hon förstår så jäkla bra. Så skönt!

Juste! Idag var det lite kul i skolan. Jag bah "Fan va gott det skulle vara med pannkakor! Ååååh va sugen jag blev nu. Fan.." Så kollar en kille i min klass på matsedeln och då ÄR det pannkakor. Jag blev superglad :D Haha. Jag visste verkligen inte om det. Men ibland har man tur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0