1 SEPTEMBER

Hej! Idag har jag varit i skolan. Det gick jättebra och jättefort, så det var bra. På mattelektionen var jag asduktig. Var riktigt stolt över mig själv ska jag säga er. Sen tog jag och Anna tåget hem och det gick fort som fan eftersom vi läste. Haha läsnördarna, ohyes!

Jag var hemma i ungefär en timme tills jag åkte till centrum och mötte upp Linnea, Shervin och Johannes. Vi kollade i affärer. Sen drog jag och Johannes och åt , mysigt. Och efter ett tag drog vi hem. Nu sitter jag här och väntar på Anna! Hoppas hon blir klar snart. Är rastlös som bara den.

Och nu smsar jag med Patrik. Världens bästa <3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0