14 SEPTEMBER

Åh va irriterande. Allt som jag skrev innan raderades. Klantig tjej! Jaja. Bara att skriva om. Har precis kollat klart på idol. Jag blir helt lycklig när folk går vidare. Jag kom på mig nyss att jag satt med värsta leendet, bara för att hon kom vidare som spelade gitarr (fast som spelade utan ändå haha). Men hon va fan grym.

Idag har jag varit i skolan och flummat runt. Nej men helt ärligt. Jag var övertrött så jag har varit på jätteknasigt humör idag, haha. När jag & Anna väntade på tåget så ropade en ful neger på mig. Och först fråga dom om Anna var min lillasyster (?) . Och om jag ville åka ett annat tåg med dom. Sen gav jag bästa dissen haha. Han frågade mig och jag ville ha hans nummer. Jag bah "haha, säg numret så kommer jag ihåg det" . Allvarligt. Han va typ 30 år. Liksom uuusch. Sen tåg vi vårat tåg hem iallafall.

När jag kom till stationen stod Kim där och väntade på mig. Han väntade i 40 minuter på mig. Gulligt! Så jag tog bussen hem med honom och Mattias. När jag kom hem så åt jag mellis. Sen kom mamma & pappa och laga mat. Fan va hungrig jag va. Efter det kom Linnea. Och jag blev superglad eftersom jag inte hade en aning om att hon skulle komma. Så vi satt och pratade en massa. Sen var vi ute en stund.

Hon drog hem för kanske en halvtimme sen och nu sitter jag här helt lonely. Skulle fikat med Markus idag, men det blev inte så för han hade glömt bort att han hade match i Täby och den orkade inte jag sitta och kolla på. Haha. Men vi hörs senare. Nu ska jag äta äppelpaj som mamma gjort! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0