16 SEPTEMBER

Helt ärligt. Jag måste skärpa mig. Jag ska inte till skolan idag heller, men det är för att jag verklligen mår piss. På riktigt. Men ändå får jag grymt ångest att jag är hemma. Tänk allt jag missar nu. Nästa vecka är det slut på det här. Imorgon ska jag gå. Hur jävla sjuk jag än är.

Vaknade fyra imorse. Helt kallsvettig och fortfarande ont i huvudet sen igår. Hela natten har varit åt helvete. Har vaknat hela tiden. Varför vet jag inte. Men antagligen för att jag hostar så förjävligt. Som idag. Jag vill inte ens vara hemma. Jag dör av tråk.. Att inte kunna träffa någon. Bara sitta hemma och glo på tv. Men ändå. Jag orkar inte ens gå upp från sängen. Jag är inte hungrig, tappat matlusten helt. Hur kommer det sig?

Så ja. Idag ska jag vara hemma. Imorgon ska jag till skolan. Och hela nästa vecka ska jag till skolan. Jag ska verkligen visa er det! 

[x] - Jag ska kryssa för varje morgon längst upp på inlägget. Så jag själv kan titta tillbaka och se när jag var i skolan och när jag inte var. Just för att jag inte ska behöva läsa. Utan bara se det lilla "tecknet"

Usch.. Jag har verkligen ångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0