19 SEPTEMBER

Godmorgon! Jag vaknade klockan 8 idag och ligger fortfarande kvar i min mjuka varma säng, hihi. Snart ska jag väl äta frukost. Tee och mackor. Mumsigt! Kollar på Disney Chanel också.. Totally Spies! ♥



Juste hahaha.. Igår så somnade jag framför wallander. Sen när jag vaknade var det värsta porrkanalen på. Förstår ni min reaktion? Haha blev sjukt förvånad. Tänk om någon hade kommit hem så ligger jag där och sover till porr.. Haha. Nej porr är fan inte min grej asså. Blir seriöst bara äcklad.

Klockan 12.00 börjar Wallander - Skulden igen. Så måste komma ihåg det. Vill kolla klart på slutet. Den går på Canal+ Action :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0