EN BRA DAG

Idag var det en kanon mysig dag verkligen! Så himla mysigt. Jag, Anna och Linnea åkte in runt halv 1. Vi åkte först till Fridhemsplan och skulle möta Linneas pappa. Men han kunde inte komma, så vi gick i Gallerian ett tag tills vi åkte tillbaka till drottningsgatan. Där vi gick till Waynes och fikade. Jag tog en cola och Hallonpaj. Supergott! Sen kollade vi i massa affärer, tillochmed Butrix där vi hade skitroligt, haha.

Sen kände nog alla att vi började bli lite hungriga, så vi drog till Tacobar och åt där. Vi satt och pratade om allt verkligen. Så skönt! Ett minus var att jag verkligen inte hittade någonting idag. Absolut ingenting. Det var helt enkelt inte min dag när det gällde shopping.

Runt 19.00 tog vi tåget hem. Jag och Linnea drog hem till mig ett tag. Sen mötte vi Matilda och Linus. Pratade med dom i en timme kanske och påvägen hem ringde jag min underbara Pappa och pratade med honom hela vägen hem. Han kom hem idag! Jag har verkligen saknat honom.

Just nu ligger jag i sängen med leggings, en jättemysig stor tröja och rosa sockor! Bredvid mig står en stor kopp med varm choklad. Nu har jag iallafall blivit lite varmare, så det är bra!




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0