FREDAG IMORGON, TAGGA TILL

Som ni ser, har jag bakat kladdkaka idag! Det blev lite bränd, men den var god endå. Haha glömde helt bort tiden. Men den var hur god som helst när man tog vaniljpulver på. Jag lovar er att den kommer vara uppäten när som helst, eftersom Andreas och hans kompisar är här. Haha..

Efter maten ska jag träffa Matilda. Länge sen nu! Ingen aning om vad vi ska göra. Men om det blir finare väder kan man kanske sätta sig ute och prata. Som vi gjorde många gånger i somras. Oavsätt om man var glad eller ledsen..

Nu sitter jag och lyssnar på Ken Ring - ber en bön. Så sjukt bra! Men nu ringer mamma. Vi hörs senare. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0