I LOVE TO BE

Tiden med dig var nog det finaste jag någonsin kommer få uppleva. 10 Månader. Sen tog allt slut. Allt bröts i två delar. Som om vi aldrig hade känt varandra. Som om du inte visste vem jag var och som om jag inte visste vem du var. När allting bröts, brast mitt hjärta också. Jag trodde jag aldrig skulle bli lycklig igen. Och det var tack vare dig. Att du sabba något som hade varit så bra.

Jag är en sån person som aldrig skulle kunna ta tillbaka någon som gjort mig så fruktansvärt illa. Någon som sårat mig på djupet. Någon som har skurit mig i bitar. Den personen kommer alltid vara en idiot i mina ögon. - En gång idiot. Alltid Idiot. Egentligen är alla värda en andra chans. Men jag vågar inte lita på en enda kille längre.

Nu när jag är singel så ska man passa på att leva livet! Jag älskar att jag kan göra precis vad jag vill. Jag älskar att kunna ragga på killar, utan att känna att jag gör fel. Jag älskar att inte behöva bry mig om någon jävla kille. Jag älskar min familj, mina vänner och dom är det enda jag behöver. Jag älskar singet livet!

Efter regn kommer solsken! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0