IGÅR

Igår när jag kom hem mötte jag direkt upp Matilda. Linnea var också med en stund. Vi pratade massa enda tills det blev middag. Så jag gick hem. Åt. Och senare kom min baby Linnea igen! Vi gick till Shakar och pratade med honom. Lämnade även hans tröja som jag har haft väldigt länge hemma hos mig. Så nu har han fått den iallafall, så det är bra! Har aldrig blivit av att vi bestämt träff, utan vi träffas oftast ute då det är mycket folk. 

Fast en grej han sa igår var roligt, hahaha.
"Jag har en lärare som är bög, jag brukar leka med honom ibland" HAHAHA! Fyfan va jag och Linnea garvade och det roligaste var att han förstod inte först själv vad han hade sagt.

Men nu måste jag fixa mig till skolan. Slutar kvart i 2 idag. Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0