JAG LÄNGTAR FAKTISKT

Tänk att det inte är alls långt kvar till December. Tänk hur kort det är till julafton. Jag tycker allt går så jäkla snabbt nu för tiden. Det kanske beror på att jag har så kul jämt? Tiden går snabbt, när man har roligt. Ellerhur? Jag längtar verkligen till julafton, då alla i släkten kommer hit. Man äter massa julmat och får julklappar. Sen är det alltid bäst då mina små kusiner är här, för då är tomten också här. Och dom blir så söta då.

Som Oscar sa förra året.
- Brukar du vara i våran skog på dagis? Jag känner faktiskt igen dig! För när vi skulle gå på snöjakt då såg jag dig.

Så söt! Och så blev han jätteglad.

Jag måste erkänna. Jag längtar faktiskt till jul. När man åker in till stan och julhandlar. Då det spelas jullåtar på hög nivå! Då det är snö och alldeles mörkt ute. Åh herregud. Va mysigt det är!

Det enda som är minus - är att det är så kallt! Därför ska man ha en pojkvän på vintrarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0