MARDRÖM

Jag drömde en sån äcklig dröm, fyfan det kändes så sjukt äkta. Miriam gick och mötte mig. Då såg jag en kille som hade kollat på oss hela tiden. Tillslut gick jag fram och frågade vad han ville. Han sa att han var vän med en kompis till Miriam och hon kände igen honom lite. Han sa att dom skulle träffas och eftersom han och jag bodde så nära varandra så kunde vi va alla fyra. Jag gick med på det tills jag såg att han hade en blodig kniv i fickan. Då han redan var halvvägs in. Miriam förstod ingenting så jag fick försöka trycka ut honom, men han kom in ändå.

Miriam förstår här att det är något som hänt och springer in i Andreas rum. Jag blir livrädd och försöker få ut honom och han skriker "Du ska dö, din fitta" och att vi va så jävla osmarta för han hade vetat vem jag va sen 1 år tillbaka och nu äntligen skulle han få som han ville.

Jag sprang ut, knackade på allas dörrar. Och ingen va hemma. Det var tomt överallt. Det gick inte att ringa eftersom det fanns ingen mottagning någonstans. När jag kom tillbaka såg jag den blodiga kniven och att han hade fått upp dörren där Miriam va helt blodig. Jag förstod att det var min tur nu och jag försökte göra motstånd. Men direkt när han fick kniven i mig. Vaknade jag.

TUR VA?! Haha. Fan vilken äcklig dröm asså. Jag vaknade upp helt kallsvettig. Nu vågar jag inte somna på ett tag, haha. Bland det värsta som finns är fan mardrömmar. Jag hatar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0