MYSDAG

Idag har det varit en jobbig dag i skolan. Speciellt på svenskan där jag fick en ny lärare som jag inte alls tycker om. Och ja.. Jag kommer aldrig klara av den bitchen. Helt seriöst!

Slutade kvart i 3 idag. Och sista lektionen låg jag och sov för vi kollade på någon film som var sämst och jag kunde inte hålla ögonen öppna. Så vaknade när lektionen slutade så det var rätt najs. Åkte tåget hem med Anna. Flummigt som alltid. Vi kan inte vara seriösa.. Det går inte! Haha mitt lilla smultron.

När jag kom hem träffade jag Linnea. Jag gick till henne när jag hade slutat skolan och så! Och vet ni? Jag fick en jättesöt tecking av Wilma (Linneas lillasyster). Kan ta kort på den sen. Så himla söt! Sen drog jag och Linnea ut , satt och pratade tills hon skulle hem och äta. Sen somnade jag.

Sedan kom L och väckte mig. Vi gick till Ica. Jag var snäll och gick dit för att köpa bröd och smör hem. Gulligt va? Sen fick jag även köpa något till mig själv, så det var ju asbra. Jag och L köpte varsin chokladboll och satt och fikade. Riktigt mysigt! Pratade en väldigt massa.

Sen drog vi hem till mig. Kollade på tv! Och snart ska jag sova. Ska ta bussen som går 07.27. Men nu måste jag sova. Vi hörs imorgon . Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0