MYSKVÄLL MED MIG SJÄLV

Fan va skönt det var att få lite friskluft. Har varit ute och gått i mer än två timmar. Är man inte duktig? Jag känner mig väldigt pigg iallafall. Hann precis hem innan det började spöregna, så så det var bra! :D

Har inga planer för kvällen. Känner att jag egentligen bara vill vara hemma och ta det lungt. Vill vara ensam faktiskt.. Så olikt mig! Jag brukar alltid ha saker planerat och jag kan inte bara sitta inne utan att träffa någon. Men just nu behövs det faktiskt. En myskväll med mig själv!

Har även städat lite i mitt rum idag. Gjort fint i min garderob. Plockat i lådor och slängt sånt som jag inte vill ha. Nu ska jag väl ta upp ett bad och göra mig riktigt fräsh! Fyfan va härligt.

Såhär går jag klädd ungefär.. Haha värsta myskläderna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0