NATTI

Ikväll har jag absolut inte gjort någonting. Eller först drog massa till Södervik. Det hände typ ingenting. Alla satt och pratade och sådär. Men det var väl kul ett tag. Sedan drog alla till donken. Så har vi suttit där hela kvällen. Frös hjäl så det var bra att man kunde gå in och värma sig. Sen var det fest någonstans. Först skulle vi dra dit, men sen orkade ingen så då gick vi hem och nu sitter jag här och är sjukt jävla trött.

Ska snart ta bort sminket. Sen blir det läggdags för mig del! En ny dag imorgon förfan. Då jävlar ska jag ha roligt! Alla Andreas kompisar är här typ.. Man hör tv:n och att dom typ brottas. Lite jobbigt, menmen.

Vi hörs imorgon! Dåligt med bilder just nu. Men har ingen bildfantasi.. Haha. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0