OM JAG FICK VÄLJA

Tänk egentligen hur mycket som händer i ens liv.. Helt sjuk. Och igår när Linnea frågade mig hur jag mådde. Fick jag bara ett stort leende. Jag är så lycklig, jag är verkligen det. Jag ska vara glad att jag lever som jag gör, glad att jag har föräldrar som bryr sig, en storebror som alltid vill mitt bästa, vänner som alltid finns där. Skolan som gör min framtid som bara känns åt helvete. Men allting har en mening.

Om jag fick välja mitt liv skulle jag vara rik (såklart). Men att kunna åka ner till länder där dom är fattiga och bara hjälpa dom hur mycket som helst. Att ge bort pengar. Ge kläder osv. Det är min dröm. Att göra fattiga människor lyckliga. Men då vill jag se ansiktsuttrycket på dom.

Så det jag ville komma fram till är att man ska vara glad för det man har. Man ska ta vara på det man har! Ibland tänker jag på vafan jag skulle göra utan min familj och mina vänner? Det går inte. Inte en enda sekund. Dom är mitt liv! Ni vet själva vilka ni är. Jag älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0