PATETISK PATETISK PATETISK

Det värsta jag vet är att bli anklagad för något jag inte har gjort. Jag skiter i om det är någon random eller en idiot som du. Och varför skulle jag ens skriva det för? Och det roligaste är att du faktiskt inte vet vem det är, utan du anklagar mig eftersom "jag skulle kunna skriva sånt där" . Du är ju fyfan patetisk.

Kom inte till mig sen när du vet vem det är och be om ursäkt. Och om det hade varit jag, vad hade du då gjort åt saken? "Den personen som skivit det kan ju säga det, så ska vi se om det är lika roligt" Haha ska man skratta eller gråta? Du är så tuff Rasmus Thun.

Så. Förlåt mina älskade läsare , men jag var bara tvungen att skriva av mig :D Är allt bra med er idag? Med mig är det super! Ska snart göra ordning frukost. Men först ska jag plocka ut diskmaskinen. Tråkigt, men sånt man måste göra när mamma och pappa försvinner några dagar. Haha just nu ser det ut som ett helvete här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0