SOVDAGS

Är sjuk trött nu, så det här får bli ett snabbt inlägg.
Idag var jag i skolan.. Eller skolan och skolan. Vi var i Hägersten och hade teambuilding! Det var rätt skön dag faktiskt. Vi fick göra allt från att bilda en rosett med rep till att klättra på massa klätterväggar osv. Slutade halv 3. Drog hem och sov i några timmar tills Andreas kom och väckte mig. Anna kom hit. Vi fixade oss och tog massa bilder (dom jag nyss la upp) . Första gången jag testar på rött läppstift. Det var helt okej faktiskt. Kanske inte något jag kommer börja använda. Men någongång kanske! Fick iallafall komplimanger för det, så det var ju bra!

Vid 23. drog jag och Anna till Södervik där det var lite folk. Sen gick vi vidare till någon fest. Fast det var tråkigt och typ inga fick komma in, så vi drog till bussen. Vissa drog till donken. Och jag drog hem! Riktigt glad över att jag gjorde det faktiskt. Skönt att ta bort sminket, borsta tänderna, lägga sig i min älskade säng och kolla på Mean Girls. Riktigt mysigt. Imorgon har jag planerat att ta ett långt bad. Länge sen jag gjorde det. Så det blir bra! Mamma har köpt en ny bodylotion som luktar jordgubb. Fan va gott den luktar. Det kommer ta slut innan tre dagar. Jag är redan beroende. Haha.

Nu blev det ett rätt så långt inlägg iallafall. Men det är väl bara bra? Hihi. Känner att jag kommer somna närsomhelst. Så lika bra att kolla klart på filmen. Om jag nu kommer så långt..



Men vi hörs imorgon hörrni! Ni får sova så gott. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0