FRÅGOR OCH SVAR

Namn: Amanda Johansson
Piercingar: Bara örhängen, hihi.
Tatueringar: Nej, men ska skaffa!
Skostorlek: 38
Längd: 1.69 om jag ska vara exakt
Hårfärg: Blondin såklart.
Fräknar: Lite.. Hihi.
Önskar du att du bodde någon annanstans? På vintrarna utomlands. 
Dricker du? Ja, men jag har alltid kontroll över mig.
Röker du? - Nej
Vilket schampo använder du? Jag har ingen aning. Olika hela tiden känns det som, haha.
Vad är du rädd för? Att något hemskt ska hända mina närmaste! 
Gillar du att tvätta? Haha helt ärligt. Jag vet knappt hur man gör..
Gillar du berg- och dalbanor? Det har jag alltid gjort!

Senaste…
Filmen du hyrde? Någon värdelös film jag inte kommer ihåg va den hette.  
Filmen du köpte? Ingen aning. Va så länge sen!
Låten du hörde: "Ser du stjärnan i det blå? Ja den lyser för oss två"
Låten du laddade ner? Vet inte.
Personen du ringde? Anna bästavän.
Personen som ringde dig? Andreas, min storebror.
TV-program du såg? Idol!
Person du tänkte på? M.

Favorit…
Låt: Har många, så kan inte komma på någon speciell.
Sak att göra: Umgås med vänner. Bland det bästa som finns!
Sport: Räknas promenad? Hihi.
Dryck: Cola & cider.
Kläder: Leggings, linne och någon fin tröja till. Plus massa smycken! Love it.
Film: Beck!
Bil: En rosa cab.. Haha.
Serie: Solsidan och Andra Avenyn.. Fast den är slut nu. Det är synd! 

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Ja det har jag. Tårar som han aldrig var värd.
Gråtit över en flicka? Ja. Det värsta som finns är att bråka med en tjejkompis.
Ljugit för någon? Ja, det har nog alla tyvärr.
Varit i slagsmål? Nej, så otjejit (?) att slåss tycker jag!
Blivit arresterad? Nej.

Antal…
Gånger ditt hjärta brustit? Vet inte riktigt.  
Hjärtan brustet på grund av dig? Ingen aning, men det hoppas jag verkligen inte! 
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? De flesta. Dom jag vill ha kontakt med.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? En gång, hihi.  

Senaste...
Boken du läste? Eskirt 
Personen du fick e-mail av? Vet inte, haha.
Personen du fick sms av? Markus.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Igår kväll.
Saken du köpte? Skor.
Vad har du gjort idag? Inte så mycket. Dagen har precis börjat. Men inte fan har den börjat bra!
Brukar du svära mycket? Ja väldigt ofta. Men jag tänker inte på det.
När stiger du upp på morgonen? Idag vaknade jag halv 6.
Vad har du på dig? Jeans, ett linne och halsband & armand. 
Vad ska du göra ikväll? Än så länge, vet jag inte.
Vad är du allergisk mot? Om jag själv får bestämma så.. Grönsaker!
Håkan Hellström eller The Ark? Håkan Hellström. 
Salt eller socker? Socker.
Gillar du ketchup? Ja. Alla klagar på att jag jämt tar så mycket. Haha..
Är du glad nu? Nej för jag vakna upp med värsta mensvärken.. Förjävligt.
Var du glad igår? Det är jag oftast , så ja!
Vad dansar du till? Det mesta! Haha..
Stockholm är… ? Helt underbart. Älskar att vara där! Så mysigt.
Göteborg är… ? Väldigt vackert. Liseberg i mitt hjärta!
Spaghetti eller makaroner? Makaroner.
Land du vill besöka? New York.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0