GODNATT

Kom hem för ett tag sen. Var och handla med mamma! Köpte cola tills nu och imorgon, hihi. Sen köpte jag pannkakor som jag ska ha till min matsäck. Ligger och smsar med bästaste Patrik. Alltid så söt. Kanske ska sova hos honom på lördag. Mysigt.

Nu ska jag äta upp min ost - och skinkpaj som mamma köpte åt mig. Den är jättegod, hihi. Alla som känner mig , vet att paj är det bästa som finns. Haha det är sant! Just nu ligger det en ensam liten bit kvar på tallriken. Om en kille i min klass var här nu skulle han tycka synd om den och säga att den var söt. Sen skulle han äta upp den. HAHA! Haha han är störd. ♥

Imorgon ska jag upp klockan halv 7. Ta tåget till solna och mötta upp min klass där.
Nu ska jag kolla på film. Hörs imorgon! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0