17 SEPTEMBER - NYA DAG, NYA TAG

[x] Godmorgon. Sovit gott? Det har iallafall jag gjort. Idag ska jag till skolan! Det ska faktiskt bli roligt att träffa alla igen. I love my class. Just nu sitter jag och äter frukost. Gott. Har även fixat klart mig och valt kläder - mjukisbyxor och mjukiströja.. Haha! Det var svårt val. Nej men jag tycker egentligen inte om att gå runt i mjukisbyxor. Men idag har vi typ idrott hela dagen. Teambulding.

Nu ska jag lägga min matsäck i väskan. Sen sätta på mig strumpor och SEN gå till skolan. Det positiva är att det är fredag idag, hela dagen! Härligt va? Ska nog vara med grabbarna ikväll. Dom ska tydligen kasta ägg..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0