SOVIT BORT HELA KVÄLLEN

Dålig uppdatering, jag vet. Men sen jag kom hem idag har jag bara sovit. Haha vaknade med massa sms, inte mitt fel att jag inte orkar hålla mig vaken.. Haha! Men iallafall. Det blev ingen fika med Amanda och Anna. Utan jag åkte till väsby station och tog en fika med Matilda vid kulturhuset. Vi hade en massa att prata om. Så skönt att äntligen få se min brutta! Tänk.. Från att träffas varje dag på hela sommarlovet till ingenting. Det är sjukt.

Vaknade iallafall för bara en liten stund sen. Har inte ätit middag och är ashungrig! Men ändå så gick jag precis och  borsta tänderna.. Aja. Får äta en massa imorgon istället, haha.

Nu ska jag lyssna på musik och försöka somna om igen. Vi hörs imorgon! Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0