VA DIG SJÄLV

Igår var jag på bio med Mamma och Moster. Vi såg "Tusen gånger starkare". Jag tyckte verkligen det var bra. Satt och log genom hela filmen, fast i slutet blev det lite sorgligt. Men filmen rekomenderar jag verkligen till er. För visst kan det vara så ibland? Att killarna tar mer plats än tjejorna? Och självklart tvärtom..

Under filmen tänkte jag bara på 4 personer. Som va precis som de i det "tuffa gänget". Haha lite kul var det, eftersom det var så äckligt lik dom. Dom som tror att dom är så mycket, dom som vill ha uppmärksamhet men inte får någon, dom som hänger efter andra. Men inga vill egentligen hänga med dom. Så sant, så sant , så sant! Hihi, men iallafall. Filmen gav en väldigt starka tankar. Stå upp för dig själv. Va dig själv. Låt aldrig någon försöka trampa ner dig!

Just nu sitter jag och äter mackor med varm choklad. Fryser så förjävligt. Idag får jag helg! Är ledig imorgon, Fredag och på Måndag. Galet najs. Imorgon blir det stan med Anna Thunbajs. Vi ska kolla i affärer och fika. Mysigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0