TRÖTT

Nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik. Mysigt! Okej.. Vad hände i helgen då?

Fredag: Kommer knappt ihåg , men jag skriver så som jag tror det va. Haha. Det började med att Miriam, Jag och Linnea drog till Grimbo. Träffade en massa där, som tex. Sako! Den bruden har jag saknat och vi hade en massa att prata om ska jag säga er! Det vart inte tyst i en enda sekund, haha.

Sen drog vi vidare mot Bollstanäs och va där och myste. Polisen kom flera gånger. Alla sprang. Jag hittade en cykel. Haha, fast den lämnade jag kvar där i diket. Jag, Miriam, Pontus, Linus drog hem till Johannes där Michel också var. Sen så sov jag kvar där. Det var mys!

Lördag: Drog hem ganska tidigt och fixade mig. Miriam kom hem till mig och även Linnea. Vi lyssade på musik och hade roligt som alltid. Sen drog vi ut och träffade massa folk. Men det var för kallt , så Jag, Pontus, Linus, Anna, Martin drog hem till mig och kollade på Eva&Adam. Åt chips och drack läsk och hade filtar. Jättemysigt! Det börjar bli så sjukt kallt ute nu. Klarar inte av det!

Senare drog alla hem, då var jag galet trött ska jag säga er. Hade hållt på att somna hela tiden. Så när jag väl gick och la mig , somnade jag direkt. Haha, tröttisen!

Idag vaknade jag runt 10. Följde med Miriam och Linnea till Meddo. Satt vid ica och drack festis. Drog hem och nu har jag ätit middag. Snart ska jag till Linnea och kolla på film och kanske basta. Men får se hur det blir. Får se om jag orkar. Skola imorgon och jag är redan trött!

Inga bilder från helgen tyvärr. Måste bli bättre på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0