VILKEN UNDERBAR DAG

Jag kan börja med att säga att den här dagen har varit åt helvete..

Imorse vaknade jag av att Anna ringde och väckte mig, vilket var bra eftersom jag bara hade 10 minuter på mig att fixa allt. Alltså jag försov mig grovt. Skulle egentligen upp klockan 7. Men vaknade upp en timme senare. Även fast jag sov hela kvällen igår.

Det spöregnade ute. Jag höll på halka vid min backe. Sen möter jag Anna och jag blir på bättre humör. Sen när jag ska gå på bussen så säger chaffören att det är ogiltig, vilket jag har fått hört ett antal gånger nu. Så jag blir irriterad som fan och nästan står och skriker i bussen för han tänkte göra så jag fick gå av först. Plus att mitt kort är giltigt. Det är jag säker som fan på och när man får höra väldigt ofta att det inte fungar så blir man tillslut arg. Iallafall jag som inte hade min bästa dag idag. Och han kunde inte ens be om ursäkt för att han hade fel. Utan det enda han sa va "Nu vet jag till nästa gång. Men svär inte så mycket nästa gång och kalla mig inte dum i huvudet" Damp! Jävla busschafför alltså..

Sen kom jag till skolan. Äcklig mat. Så köpte en toast och varm choklad, vilket gjorde mig lite glad. Haha. Sen påvägen hem blir det fight mellan mig och Anna. Fan va sura vi va på varandra, Hahaha. Tillslut började vi båda garva och krama om varandra.

Och kom hem för ett tag sen. Och det första jag gör är att halka. Så mina byxor var helt leriga. Mina händer. Hela jag var lerig. Precis när jag kommer till dörren så öppnar Jacob och skrämmer ihjäl mig. Kan det bli bättre? Fan vad jag älskar dom här dagarna alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0