Zyc0rE - TAPPAT HOPPET

Jag minns den känslan när jag såg i ditt ansikte, det var allt men du vände kärlek till hat så nu hatar jag dig och allt som jag gav tillbaks. Jag gav dig allt, är detta tacken? Jag gav dig allt och du snacka bakom ryggen.

Jag har verkligen försökt att förstå. Det blev som det blev, men jag kan inte gråta en tår. Saknar aldrig det vi hade, saknar aldrig dina kramar. Dina kyssar.. Visst jag kan tänka ibland, men oftast blir jag arg. Jag villl glömma det som hänt. Glömma allt som vart och allting som jag känt. Men jag kan lova dig en sak, jag känner ingenting, absolut ingenting. Jag har gjort som jag vill. Jag har gått vidare nu hatar jag dig! Tänkt på det som varit och hur du har behandlat mig.

Jag har lärt mig att folk kommer att svika mig. Dom jag älskar, vissa kommer att såra mig.

Photobucket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0